Yılın e-girişim ödülünü Divas Diamond aldı

Türkiye’nin önde gelen kurum ve kuruluşlarının sponsorluğunu yaptığı 1-2 Aralık tarihlerinde gerçekleşen Dijital Ekonomi e-Ticaret Zirvesi’nde 2011 yılının e-Girişim ödülünü Divas Diamond aldı. 

 Aralarında iş dünyasının önde gelen isimlerinin bulunduğu seçkin bir jürinin değerlendirmesi; müşteriye yaratılan katma değeri, müşteri memnuniyeti, startup ekip yapısı ve firma organizasyonu, hizmet ve ürünün inovatif özelliği, satış sonrası hizmet, güvenli ticaret, düzenli büyüme ve süreklilik planlarına göre yapıldı.  2 Aralık günü açıklanan ödülü Divas Diamond kurucularından Nurettin Özdoğan ve Ertuğrul Belen’e, zirvenin sponsorları arasında yer alan GYİAD Başkanı ve Karoto A.Ş. Başkan Vekili Burcu Akdarı takdim etti.

2011 e-ticaret ödülü
2011 yılının e-ticaret ödülü divas diamon'un oldu

Her ay %100-200 büyüyen ve Türkiye’nin en büyük online pırlanta mağazası konumundaki Divas Diamond tasarımları sadece internet üzerinden (www.divaspirlanta.com) satışa sunuluyor. Sertifikalı pırlanta takılar, 69TL‘den başlayan fiyatlarla sunuluyor. Divas’ın akıllı tasarımlarıyla pırlanta sadece özel günler için  lüks aksesuar olmaktan çıkıp herkesin günlük yaşantısında kullanabileceği ve başkalarıyla heyecanla paylaşabileceği en özel hediye halinde sunuluyor. Divas Diamond’un hızlı yükselişinde, müşteri deneyimine verilen önem ve yaratıcı projelerin etkisi büyük önem taşıyor.  Zirvede ödüle layık görülen diğer iki proje arasında buldumbuldum.com ve dekoreko.com yerlerini aldı.

Divas Diamond 3D teknolojisine yatırım yaparak pırlanta satışlarını 2 kat arttırdı!

Türkiye’nin en büyük online pırlanta mağazası www.divaspirlanta.com, 3D teknoloji yatırımlarıyla internet satışlarını kısa bir sürede iki kat artırdı.

Takı gibi kişisel modaya hitap eden sektörlerde eticaretin önündeki en büyük engelin tüketicilerin satın alma öncesi deneyimleme isteği olduğunu paylaşan Divas Diamond ortaklarından Nurettin Özdoğan, yeni yatırımlarını neden yaptıklarını anlattı:

“Müşterilerimizin divaspirlanta.com’dan alışveriş yaparken en çok sordukları, tasarımlarımızı fiziksel olarak görebilme ve deneyimleyebilme istekleriydi. www.divaspirlanta.com’u hayata geçirirken ki vizyonumuz pırlanta gibi değerli bir taşı akıllı tasarımlarımızda kullanarak herkesin satın alabileceği hesaplı ve günlük takılar haline getirmekti. Kısa bir sürede bunu başardık. Ancak müşterilerimizin ürünleri deneyimleme isteğinin sürekliliği üzerine mağaza açmak yerine teknolojiye yatırım yapmayı seçtik” dedi.

Nurettin Özdoğan satın alma sürecinde kararsız kalan müşterilerine tasarımlarını 3D modellerinde görebileceklerini paylaştıklarını ve bu çalışmanın satışlarını iki katına çıkarttığını paylaştı.

Nurettin Özdoğan, ilk etapta bu çalışmanın seçili tasarımlar için eticaret websitelerinden yayınlanacağını aktardı. 3D videolarda ürünleri 360 derece açı ile modellenmiş bir elin üzerinde görülebildiği ve bunun da internet kullanıcılarının, ürünlerin ebat ve görüntüsünü daha iyi anlamasını sağladığını belirtti.

Teknolojiye yapacakları yatırımların devam edeceğini paylaşan Nurettin Özdoğan, www.divaspirlanta.com satışlarının %70’nin Anadolu’dan gerçekleştiğini aktardı.